وب سایت تفریحی جوجه اردک

لحظاتی شاد در طنزستان یک جوجه اردک

وب سایت تفریحی جوجه اردک

لحظاتی شاد در طنزستان یک جوجه اردک

اس ام اس طنز « سری دوم »

 

سلام بچه ها یه خبر فوری: بالاخره من هم زن گرفتم ... .... .... .... یه هم زن برقی

------------------

گرگه گشاد گشاد راه میرفت، می پرسن چی شده میگه: رفتم خونه ی شنگول و منگول گفتم :مامانتونم پدرشون جدی گرفت

------------------

معلم به بچه میگه : چند تا وسیله نشستن نام ببر ؟

میگه : چهار پایه صندلی چراغ خواب .

معلم میگه: مگه رو چراغ خوابم میشینن؟؟؟

میگه : اره همین دیشب بابا به مامان گفت : اون چراغ خواب رو خاموش کن بشین روش

------------------

به یارو می گن: چرا می ری دستشویی در رو نمی بندی؟ می گه: نه بابا می خوای من درو ببندم که تو بیای از سوراخ کلید نگام کنی؟

------------------

زن: بسه دیگه مرد، بیار بیرون!

مرد: نه، هنوز نچسبیده!

زن: ول کن، زخم شد!

مرد: اهه، بزار کارمو بکنم!

زن: خجالت بکش، یه ربه که دست کردی تو دماغت . . .

 

 

 

 

 

SMS - پیامک - پیام کوتاه

نظرات 1 + ارسال نظر
ژیلا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://3oo3e.blogsky.com

سلام.خوبی؟خوشی؟سلامتی؟خوش میگذره سال جدید؟
والا آقا احمد من مثل شما مملو از مطالب جدید نیستم که زود به زود آپ بشم ولی در چند روز آینده حتما بروز میشم.دیگه خودت پاشو بدون دعوت بیا.یادت نره ها.
شیطون اس ام اس هات خیلی قشنگن.....از کجا میاریشون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد